Udział w targach branżowych to jeden z najskuteczniejszych sposobów wypromowania marki lub produktu. Jednak, aby firma została zapamiętana przez potencjalnych klientów lub kontrahentów, każdemu z nich musi wpaść w oko coś szczególnego – coś, co wyróżni Twoje przedsiębiorstwo na tle konkurencji. Nietrudno zgadnąć, że doskonale sprawdzają się w tej roli atrakcyjne, a przede wszystkim pomocne wobec gości, hostessy.

 

Praca „stacjonarna” czy „mobilna”?

 

Wydarzenia, takie targi branżowe, skupiają w jednym miejscu i czasie osoby potencjalnie zainteresowane Twoją ofertą. Możliwość spotkania zarówno specjalistów z branży, jak również setek potencjalnych klientów, to świetna szansa na promocję produktu lub marki.

 

Aby w pełni wykorzystać potencjał, jaki daje współpraca z hostessą, warto znać różnice pomiędzy dwoma podstawowymi modelami współpracy z hostessą podczas targów.

 

Praca „stacjonarna”

 

Każdy, kto kiedykolwiek prowadził stoisko na targach branżowych, wie, że porozmawianie ze wszystkimi odwiedzającymi jest niestety nieosiągalne. Zatrudnienie hostessy pracującej przy stanowisku potrafi znacznie uprościć to wyzwanie.
W takiej sytuacji, hostessa jest odpowiedzialna między innymi za opiekę nad gośćmi, udzielanie informacji oraz prezentowanie zakresu działalności firmy. Wytworzenie atmosfery szczerego zainteresowania klientem sprawi, że goście chętnie poczekają chwilę na rozmowy z Tobą.

 

Dodatkowo, przy odpowiednich ustaleniach z hostessą i przekazaniu jej materiałów promocyjnych oraz podstawowych wiadomości o firmie, wielu gości będzie mogło uzyskać odpowiedzi na swoje pytania bezpośrednio od niej.
Hostessy pracujące „stacjonarnie” mogą brać udział również w przeróżnych formach prezentacji produktów – począwszy od wyjaśnienia sposobu działania firmy lub produktu, na różnego typu animacjach skończywszy.

 

Praca „mobilna”

 

W tym przypadku zadania hostessy będą obejmowały przede wszystkim aktywne poruszanie się po terenie targów połączone z zachęcaniem gości do odwiedzenia Twojego stoiska, między innymi przez rozdawanie materiałów promocyjnych, ale i bezpośrednią rozmowę.

 

W ten sposób nie tylko sprawisz, że Twoja marka będzie widoczna praktycznie na całym terenie wydarzenia, ale także w różnego rodzaju fotorelacjach i nagraniach z targów, co również będzie miało pozytywny wpływ na rozpoznawalność marki wśród osób, które co prawda nie zjawiły się przy stoisku osobiście, ale zainteresowały się wydarzeniem na przykład przez Internet.

 

Pierwsze wrażenie

 

W biznesie, podobnie zresztą jak w życiu, liczy się pierwsze wrażenie. Współpraca z hostessami podczas targów branżowych to skuteczny sposób zainteresowania produktem lub marką jak największej ilości potencjalnych klientów. Nikomu nie trzeba chyba tłumaczyć, jak pozytywny wpływ na wydźwięk marki ma piękna dziewczyna w stroju z logotypem Twojej firmy.

 

Zarówno w przypadku zatrudnienia hostessy do pracy „stacjonarnej”, jak i „mobilnej”, efekty będą widoczne niemal od razu. Rzecz jasna nic nie stoi na przeszkodzie, by połączyć oba te modele, uzyskując kompleksową formę promocji na czas targów branżowych.

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy. Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close