Wypromowanie marki lub nowego produktu może być nie lada wyzwaniem. Dawno minęły już czasy, gdy jakość broniła się sama – dziś bez odpowiednich działań promocyjnych pokonanie wszechobecnej konkurencji graniczy z cudem.

 

Wybór odpowiedniej agencji hostess to nie tylko pewność, że nowy produkt lub usługa przykują uwagę, ale też gwarancja przyjemnej i, co najważniejsze, skutecznej współpracy w prowadzeniu wydarzeń promocyjnych. Jednak wybór właściwej agencji to wcale nie taka prosta sprawa. Aby podjąć rozsądną decyzję, trzeba zwrócić uwagę na wiele czynników.

 

  1.  Oferta. Przede wszystkim należy zorientować się, czy firma obsługuje wydarzenia, jakie zamierzamy zrealizować. Natomiast szeroka oferta i duży wybór to wskazówka, że wybrana agencja ma bogate doświadczenie i doskonale radzi sobie w różnych sytuacjach.
  2. Hostessy. To one są najważniejszym elementem układanki, dlatego dobrze jest, gdy witryna agencji zawiera podstawowe informacje o dziewczynach, które będą de facto brały bezpośredni udział w promocji. Profesjonalne ”wizytówki” dziewczyn na stronie www dobrze świadczą o właściwym podejściu firmy do działań promocyjnych.
  3. Zaangażowanie. Profesjonalizm bardzo łatwo poznać po podejściu do biznesu i klienta. Dobrze świadczy o nim między innymi prowadzenie bloga firmowego, aktywne działanie w social media (na przykład prowadzenie profilu na Facebooku), a przede wszystkim doskonały kontakt na linii firma-klient. Świetną weryfikacją jest czas oczekiwania na wycenę działań promocyjnych.
  4. Doświadczenie. Można je z grubsza oszacować, bazując na stażu danej firmy na rynku. Poznamy to na przykład na podstawie historii skutecznych działań promocyjnych – im dalej sięga „oś czasu” na stronie internetowej, tym wiarygodniejsza firma. Również zakres obsługiwanych wydarzeń to znak, z jakimi działaniami firma miała w swojej historii do czynienia.
  5. Referencje. W większości przypadków, renomowane agencje hostess chętnie chwalą się, z kim współpracowały w przeszłości. Jakkolwiek patrzeć, skuteczne realizacje dla dużych, wymagających klientów, to pewność, że firma jest warta uwagi i nie zawiedzie nawet przy dużych wyzwaniach.
  6. Pieniądze. Nie jest tajemnicą, że stawki są z reguły jedną z najważniejszych kwestii, które podlegają analizie. Nie sposób jednak oprzeć się wrażeniu, że pieniądze odgrywają coraz mniejszą rolę, natomiast coraz istotniejsza staje się jakość świadczonych usług, a przede wszystkim pewność, że hostessy staną na wysokości zadania.

 

Jakich agencji unikać?

Wybór odpowiedniej oferty nie jest prosty. Podjęcie decyzji będzie znacznie łatwiejsze, gdy już na samym początku skreślimy firmy o niskiej wiarygodności. Nie warto podejmować się współpracy z firmami „krzak”, które być może zaoferują niską stawkę, jednak mogą bardzo niemile zaskoczyć jakością usług.

 

Czego unikać? Lampka ostrzegawcza powinna zapalić się przede wszystkim w przypadku firm, które nie posiadają profesjonalnej witryny w sieci (na przykład brak adresu internetowego w standardowej domenie), nie prowadzą aktywnych działań na Facebooku albo nie znajdziemy ich w wyszukiwarce Google. W Polsce działa wiele takich „agencji”. Jeśli zależy Ci na pewności, że firma nie zawiedzie, postaw na profesjonalistów.

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy. Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close